Google Play ka pasur globalisht dy herë më shumë shkarkime aplikacionesh se Apple App Store, sipas statistikave të vitit 2015 të kompanisë App Annie.

Në përgjithësi, raporti thotë, Google Play ka pasur shkarkime rreth 200 milionë (Android) kundrejt 100 milionë (iOS) gjatë vitit 2015, kryesisht të nxitura nga rritja e tregjeve Android në zhvillim. Brazili, India, Indonezia, Turqia dhe Meksika llogariten për gjysmën e shkarkimeve në Android.

Ndërkohë që rritja mbresëlënëse në përdorues mund të jetë një lajm i mirë për biznesin e reklamave të Google, një rritje kaq e madhe përdoruesish padyshim që është joshës për personat dhe kompanitë reklamuese.

App Annie 2

App Annie thotë se rritja App Store së të ardhurave është ndikuar kryesisht nga përdoruesit në Kinë, SHBA dhe Japonia, të kontabilitetit për gati 90 për qind të rritjes.

App Annie thotë se rritja e të ardhurave në App Store është ndikuar kryesisht nga përdoruesit në Kinë, SHBA dhe Japoni, duke numëruar kështu gati 90 për qind të rritjes.

Google është ende duke luftuar për të shkundur dominimin e Apple-it në disa tregje. Për shembull,në Mbretërinë e Bashkuar,shkarkimet në iOS dhe të ardhurat, e vendosin Anglinë në vendin e katërt në nivel global për Apple, por kontributi i Mbretërisë së Bashkuar në Google Play nuk kap dot as top 10-shen.

Disa të dhëna të tjera që dalin në pah në raport tregon një rritje të numrit të aplikacioneve Apple Watch nga 3.000 në Prill në 14.000 në Dhjetor, dhe rritja e të ardhurave globale sa i përket shërbimit muzikor të Apple ishte 2.2 herë më e lartë në 2015 se sa në 2014-ën.

Së fundi, dhe potencialisht më shqetësuese për të gjithë të interesuarit veçanërisht në çështjet e privatësisë online, raporti thotë se 5 top aplikacionet që kanë përdorues aktivë më të madh mujor janë në pronësi të Google ose Facebook, duke përmendur këtu se 11 për qind e botës përdorin Messenger si aplikacion të ndarë nga Facebook, dhe nuk është aspak e habitshme.