Twitter shndërrohet në televizor. Mikroblogu i cicërimave shkruan TechSot.al ka nënshkruar kontratë me 16 redaksi editoriale që nga Bloomberg tek BuzzFeed, apo NBA dhe Live Nation, për të transmetuar direkt përmbajtje të tiplologjive të ndryshme. Cdo gjë do të jetë 24 orë në 7 ditë të javës.

Lëvizja që erdhi para kohe për shkak të zerave indiskrete brenda kompanisë, ditët e kaluara, tregon që ka interes gjithmnë e më të madh të platformës për videot dhe formën streaming. Njësoj sic ndodhi edh eme Facebook, që për të TechSot.al ëhstë një demonstrim vëmendje nga të gjithë Big-ët e teknologjisë.

Sipas të dhënave të tremujorit të fundit, Twitter ka regjistruar më shumë se 800 orë përmbajtje “Live”, të para rreth 45 milione nga përdorues unikë. llogaritë e kompanisë, në tremujorin e parë 2017, kanë sjellë dhe një lehtësim, duke regjistruar një performancë më të mirë nga sa pritej prej analistëve./TechSot.al/