Aparaturat biometrike të veshura, si byzylykët, apo smartwatch, të afta për të ndjerë të rrahurat e zemrës, apo funksione të tjera vitale, shumë shpejt mund të përdoren edhe për makinën. TechSot.al thekson se në kombinim me sensorët dhe telekamerat në bord, mund të mbajnë nën kontroll kohën reale të kushteve psikofizike të cilësisë së guidës.

Këto sjellin përfitime si për sigurinë rrugore, ashtu edhe për portofolin e drejtuesit të mjetit.

Disa kompani sigurimesh në fakt po shqyrtojnë mundësinë për të formuluar një lloj të rij profile rrisku, për atë person që me iniciativë të vetën do të aderojë në makinat RCA, si në rastin e black box, kutisë së zezë. Pra teknologjia do na ndihmojë në historikun e mjetit, që në tërësi përbën një lloj CV-të jetës së tij.

Kjo është në sintezë me linjën e guidës të projektit kërkimor MEMoSa, që sipas TechSot.al shikon të impenjuar një realitet të ri, që pritet të konkretizohet brenda vitit 2018. Studimi i lançuar nga Inkubatori Europian EIT Digital është udhëhequr nga operatori telefonik Vodafon, që aktualisht po merret me zhvillimin e hardware./TechSot.al/