Messenger është më shumë se vetëm një aplikacion chat-i. Ne e përdorin atë për të shpërndarë video, luajtur lojëra, dhe biseduar në kohë reale. Në të vërtetë, ajo është bërë një platformë e vërtetë komerciale, duke mbështetur pagesat dhe transaksionet, dhe është përdorur nga bizneset për të siguruar mbështetje në kohë reale.

Thënë këtë, është e vështirë për t’u habitur fokusi i madh në konferencën e Facebook F8 lidhur me Messenger, dhe planet e kompanisë për platformën, bën me dije TechSot.Al.

Në skenë e McEnery Convention Center në San Jose, David Marcus, VP e produkteve të Messaging, la të kuptohet qartazi vizionin e kompanisë për Messenger. Facebook nuk është duke lançuar një version tjetër one-point-something. Kjo është Messenger Platform 2.0.

Por, si duket Messenger Platform 2.0? Një theme është Messenger jo thjesht si një mjet për ndërveprime sociale, por një mjet për biznesin. David Marcus tha se ka 65 milion biznese në Messenger.

Messenger Platform 2.0 thekson zbulimin, me qëllim për t’a bërë më të lehtë për të zbuluar ato biznese. Ajo synon të jetë Yellow Pages e aplikacioneve të chatit.  Një hap konkret drejt kësaj është Discover Tab, e cila është e populluar me ‘bots’ dhe bizneset përkatëse./TechSot.Al